Felfüggesztheti a Wise a fiókodat, ha nem adod meg nekik a kért adatokat

WISE bankkártya a Samsung Galaxy S23 Ultra telefon hátlapján

Számos Wise ügyfél kapott emailt a szolgáltatótól, amely szerint további információt kell megadnia ahhoz, hogy tovább használhassa a számláját.

KYC – azaz Know Your Customer

Ahogyan a Wise is írja, az EU helyi szabályozása miatt törvény írja elő, hogy bizonyos információkat begyűjtsön a felhasználóktól.

Ezek a legtöbb esetben egyszerű kérdések, amelyek a bankszámlavezetési céljukat, szokásaikat taglalja, ezekre kell választ adni.

Felfüggesztheti a Wise a fiókodat, ha nem adod meg nekik a kért adatokat

A következő kérdéseket tette fel a Wise:

  • Milyen célból hoztad létre ezt a Wise fiókot?
  • Mi a fő bevételi forrásod?
  • Évente mekkora összeget mozgatnál a Wise-zal?
  • Mely országokba szeretnél küldeni és melyekből szeretnél fogadni pénzt?

Előfordulhat olyan, hogy egyes felhasználóktól személyazonosság ellenőrzést is kér. Ezt is az alkalmazásban tehetik meg, ehhez személyi igazolványt, vagy útlevelet fogad el a Wise, jogosítványt nem.

Ahogyan az emailben is szerepel, amennyiben a kitűzött határidőig nem adja meg a szükséges adatokat az ügyfél, felfüggesztik a fiókját és nem fog tudni pénzt küldeni, költeni, vagy fogadni a Wise-zal. Természetesen ezt a felfüggesztést meg lehet szüntetni, ha a felhasználó pótolja a kért adatokat a Wise felé.

Facebook
Email
LinkedIn
Reddit

Revolut tanácsadás

Ismerd meg a Revolut használatát részletesen. Használd okosabban a Revolut kártyát!

További cikkek

Iratkozz fel a hírlevélre!

Adatkezelési szabályzat

Impresszum

Revolut közösség

Lightyear közösség

Érdekelnek az újdonságok?

Iratkozz fel hírlevélre

Nem lesznek spamek, ígérem!