A Revolut módosította az utasbiztosítását, amely ezúttal hátrányosan érinti a felhasználókat. Az Ultra, a Metal és a Premium előfizetőket eltérő mértékben érinti a biztosítások módosítása.
Minden a három előfizetői csoportot érinti azt, hogy a biztosítás csak a Revolut-számláról fizetett utakat fedezi, legyen szó akár átutalásról, akár kártyás fizetésről.
A Metal és a Premium előfizetők esetében a korábbi 90 nap helyett csak legfeljebb 30 napos utazásra él a biztosítási fedezet. Ezen kívül a poggyász- és járatkésésre vonatkozó biztosítás a korábbi 3 óra helyett 8 órás késés esetén vehető igénybe.
Az új előfizetőknek azonnal aktiválódik a változás. Azoknak, akiknek folyamatban van már előfizetésük 2024. december 5-től élesedik a biztosítások változása. Ha valaki ezzel nem elégedett, 2024. december 4-ig kínál díjmentes alacsonyabb csomagra váltást, illetve a már megfizetett, de fel nem használt előfizetési díj részarányos visszatérítését.
Ehhez koppints a bal oldalon található profil ikonra, majd A csomagod → Kezelés → Csomagváltás → Váltás a Standard csomagra → Alacsonyabb szintre váltok lehetőségre, aztán válaszd a „Nem vagyok elégedett a csomagot érintő változásokkal” opciót.