A webshopokba integrálható Revolut Pay funkciót fejlesztett a Revolut, megkönnyítve az online fizetéseket.
Az EGT országaiban (az EU-s országok és Izland, Norvégia, Lichtenstein), valamint Nagy-Britanniában elérhető funkció segítségével a helyi kereskedők a weboldalukra integrálhatják a Revolut Pay-t, hasonló módon mint a PayPal, vagy az Apple Pay fizetést. Ennek segítségével a felhasználóknak vásárlás során nem kell megadniuk a bankkártya adataikat, a Revolut fiókjukkal is fizethetnek egyszerűen és gyorsan.
A fizetés biztonságát a Revolut rendszere nyújtja, valamint telefonos vásárlások esetén a rendszer biometrikus azonosítói (ujjlenyomat, vagy arcfelismerés) is használható a hitelesítésre. A Revolut felhasználók közvetlenül tudnak fizetni, azok pedig akik nem használnak Revolutot, a Mastercard, vagy Visa kártya megadásával tudják is kiegyenlíteni a vásárlás értékét.
Sebességével, kényelmével, biztonságával és alacsony áraival a Revolut Pay versenyelőnyt biztosít a kereskedőknek a gyorsan növekvő e-kereskedelmi piacon. A Revolutnál folyamatosan arra törekszünk, hogy bármilyen méretű kereskedő számára gyorsabbá, egyszerűbbé és olcsóbbá tegyük a fizetések elfogadását, bárhol is legyenek, valamint kényelmesebbé és biztonságosabbá tegyük az ügyfelek számára a fizetést. – mondta Nikolay Storonsky, a Revolut vezérigazgatója.
A Revolut Pay szolgáltatáshoz már csatlakozott a Shopify, a Prestashop, a WH Smith és a Funky Pigeon. Ezek közül a Shopify hazánkban is népszerű, így talán a hazai kereskedők egy része is előnyben részesítheti a jövőben a Revolut fizetési szolgáltatását.