A Revolut hazai működéséről tudhattunk meg többet a hazai vezetőtől, Léder Tamástól, aki a Portfolió számára adott interjút.
Kiderült, hogy már több mint 900 ezer felhasználóval rendelkezik Magyarországon a Revolut Bank UAB. Közel van az 1 milliós felhasználószám is, amely egy olyan mérföldkő, amit még 2023-ban szeretnének elérni.
Továbbra is fontos cél az ügyfelek számának növelése, globálisan már több mint 29 millió ember használja a Revolut alkalmazását (régiónként eltérő lehet, hogy melyik vállalaton keresztül, az EU-s felhasználók számára a Revolut Bank UAB szolgáltat, litván banklicenccel).
A Revolut 2021 elején nyitott Magyarországon helyi irodát, a 2,5 év alatt már 30 fős helyi létszámmal rendelkezik. Ez a csapat elsősorban a hazai piacra tervezett termékek bevezetésén dolgozik, de erről Léder nem árult el egyelőre többet. Szeretnének az EU-ban fióktelepeket is létrehozni, ezek Írországban és Franciaországban már elindultak, a többi ország még folyamatban van. Mint elmondta a hazai vezető, ez egy időigényes folyamat, sok formaságnak kell megfelelni és inkább jól csinálnák, mint sem gyorsan.
Bár Léder Tamás is lát potenciált abban, hogy Magyarországon is nyújtson hitelterméket a Revolut (mint ahogyan teszi ezt Litvániában, Lengyelországban, Romániában, Írországban, Spanyolországban és Franciaországban), azonban jelenleg még nem tudja megerősíteni azt, hogy az hazánkban is elérhető lesz a közeljövőben.
A helyi ügyek mellett a globális terjeszkedés fontos szerepet jelent most a Revolut életében, Latin-Amerikában most indult el a szolgáltatás, először Brazíliában. Emellett az USA-ban és Ausztráliában is egyre népszerűbb, Ázsiában pedig Szingapúrban és Japánban vannak jelen. A következő nagy piaci bevezetésre Indiában és Mexikóban kerülhet sor.
Érkezik egy úgynevezett Revolut Lite alkalmazás a közeljövőben, ami a meglévő Revolut app egy alap verziója lesz, amibe csak a legfontosabb funkciók fognak bekerülni, mint például a nemzetközi átutalások.
A vezető beszélt a Revolutot is érintő csalásokról is. Meglátása szerint az emberek számára az okostelefon lett a fő eszköz, amit használnak, ezen keresztül bonyolítják a különböző tranzakciókat, online vásárlásokat. Rendkívül fontosnak tartja, hogy az emberek, akik kevésbé jártasak az okostelefonok és a digitális alkalmazások, pénzügyek területén, képezzék magukat, próbáljanak meg felzárkózni, mert rendkívül fontosak ezek az ismeretek. Ezért is próbálja a Revolut aktívan emlékeztetni az ügyfeleit arról, hogy milyen csalási módok vannak, amivel próbálják megvezetni őket a Revolut nevében.
A teljes interjú elolvasható a Portfolio.hu oldalán.
Szeretnél képben lenni a Revoluttal? Minden lényeges dolgot megtudhatsz gyorsan a személyes tanácsadáson!
Kép forrása: Portfolio.hu