A Revolutnál változik az ÁSZF, több kisebb változást is eszközöl a cég a szolgáltatásában.
A Revolut levele a felhasználókhoz:
Tájékoztatni szeretnénk, hogy október 17-től változtatásokat eszközlünk a feltételeinkben.
Mi változik?
Annak biztosítása érdekében, hogy minden EGT-országbeli ügyfelünk hozzáférhessen a szükséges különböző típusú számlaadatokhoz – például a brit bankszámlaszámhoz és a bank azonosítójához -, kisebb változtatásokat eszközlünk a számlákra történő átutalások módjában. Ez nem befolyásolja a felhasználói élményedet. A változtatásokat az Általános Szerződési Feltételek 14. pontjában tekintheted át.
Néhány Revolut.Me funkcióval is kiegészítettük a fizetési lehetőségeket. Ezeket a változásokat a 16. szakasz tartalmazza. Mostantól Revolut.Me linkek segítségével küldhetsz és fogadhatsz fizetéseket másoktól. Ezek nem változnak, így a linkek folyamatosan használhatók maradnak fizetések fogadására. Bárki, aki rendelkezik a Revolut.Me adataiddal, küldhet neked pénzt a Revolut.Me-n keresztül.
Hamarosan kártyás átutalási opciót is adunk a fizetési linkekhez a kifizetéseket fogadó személyek számára, ami azt jelenti, hogy a címzett választhat, hogy a Revolut számlájára, bankszámlájára vagy egy elfogadott kártyához tartozó számlára kéri-e a pénzét.
Egyéb változások:
Néhány pontosítást is elvégeztünk a feltételekben:
- Tisztáztuk, hogyan vehetsz fel pénzt a Revolut számládról a számla lezárása után. További információkért olvasd el a feltételek 7. szakaszát.
- Részleteztük, hogyan és mikor zárhatunk le egy alszámlát. Erről bővebben a 12. szakaszban olvashatsz
- Hozzáadtunk egy értesítést arról, hogy bizonyos kifizetéseket késleltethetünk abban az esetben, ha a jogi vagy szabályozási követelmények megakadályozzák a kifizetés teljesítését, vagy további ellenőrzések elvégzését írják elő számunkra. További információkért lásd a 20. szakaszt.
- Végül a 30. szakaszban részletesebb tájékoztatást adtunk arról, hogyan léphetsz kapcsolatba velünk élő az chaten keresztül, és hogyan nyújthatsz be panaszt.
Bármilyen okból elégedetlen vagy?
Bízunk benne, hogy ez a folyamat zökkenőmentesen fog lezajlani, és nem okoz semmilyen fennakadást a felhasználói élményben. Azonban ha mégis szeretnél velünk beszélni, vagy szeretnél panaszt tenni, vedd fel velünk a kapcsolatot az alkalmazáson belüli csevegőn keresztül.
Ha a változások miatt szeretnéd megszüntetni fiókodat, 2022. október 17-ig díjmentesen megteheted. De nagyon sajnálnánk, ha elhagynál minket.