A hétvégén tartott The Revolutionaries eseményen a Revolut két társalapítója, Nik Storonsky és Vlad Yatsenko beszélt a vállalat 2025-ös terveiről.
Saját ATM-eket vezet be a Revolut
Az egyik ilyen érdekesség, hogy a Revolut Bank UAB Spanyolországban saját ATM-eket fog üzemeltetni már 2025 elejétől.
Ezek az ATM-ek többfunkciósak lesznek. Nem csak felvenni lehet majd velük készpénzt, hanem lehetőség lesz készpénz befizetésre is a Revolut számlára. Ezen kívül képes lesz fizikai kártyákat is kiadni, ezzel gyorsabban juthatnak a felhasználók új kártyához mintha rendelnék. Hasonló megoldást üzemeltet már a Revolut több európai reptéren is. Az automaták fejlett arcfelismerés azonosítást is fognak használni, valószínűleg ezzel próbálják majd meg elkerülni az esetleges visszaéléseket.
AI-alapú személyi asszisztens
A mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton már működik egy ideje, viszont beköltözik az app többi részébe is jövőre. Ennek célja, hogy a felhasználó szokásait megismerve elvezesse azt az intelligensebb pénzkezelési szokásokhoz, jobb pénzügyi döntéshozatalhoz, vagy akár a kevesebb adminisztrációhoz.
Jelzáloghitelt is kínál majd a bank
Előbb Litvániában, utána pedig majd Írországban és Franciaországban vezeti be a Revolut a jelzáloghitel lehetőségét 2025-ben. Egy teljesen digitális jelzáloghitel-terméket szeretne piacra dobni, ahol az elbírálás és elvi jóváhagyás akár egy munkanapon belül megtörténhet (az eszközértékelés és a szükséges ellenőrzések függvényében).
Hitelek a céges ügyfeleknek
Már nem csak a lakossági ügyfeleknek, hanem a Revolut Business céges ügyfeleinek is elhozza az üzleti hiteltermékeket Európában. Ezen kívül a legjobb üzleti megtakarítási kamatlábat is szeretné bevezetni egész Európában a bank.
Érkezik a Revolut Kiosk eszköz, amely éttermek és boltok számára nyújthat segítséget. A Revolut Pay pedig Buy Now Pay Later (BNPL) késleltetett fizetési megoldással bővülhet.
2024-ben a Revolut 10 millió ügyféllel bővült világszerte és immáron 50 millió ügyféllel rendelkezik (Magyarországon több mint 1,5 millió felhasználó van). A célok között azonban a cégnél a 100 milliós ügyfélkör van kitűzve, amelyet szeretnének mielőbb elérni.