A Revolut alkalmazásban regisztráció során, illetve későbbiekben egyes azonosításokhoz szükség lehet feltölteni személyazonosságot igazoló dokumentumot. Úgy tűnik, hogy probléma lehet ezzel egyes felhasználóknál.
A Revolut közösség csoportban több felhasználó is jelezte, hogy problémát észlelt a dokumentum feltöltés során. Tapasztalataik szerint ha kiválasztják a feltölteni kívánt dokumentum típusát, az alkalmazás próbál továbblépni, viszont sikertelen a lépés és visszaugrik a képernyőre.
A Revolut Rendszer státusz monitor alapján minden rendszer működik és nem észleltek hibát, beleértve ide a személyazonosság ellenőrzését is. Ez viszont nem feltétlenül jelenti azt, hogy nincs esetleg valamilyen hiba a rendszerben.
A felhasználók eddig Android telefonon tapasztalták a hibát, egyelőre nem kaptam jelzést olyan felhasználótól, aki iPhone-on tapasztalta volna. Emiatt nem tudni, hogy esetleg a Revolut androidos alkalmazásának egy hibájáról van szó, vagy valahol a rendszerben van a hiba. Az is lehet, hogy a dokumentumot feldolgozó külső szolgáltató rendszerében van hiba, amely miatt nem tudja azt betölteni a rendszer.
Egyelőre sajnos nincs mit tenni, mint várni a felhasználóknak. Ez nyilván kellemetlen, hiszen aki Revolut regisztráció folyamatában van, az nem tudja hitelesíteni magát, illetve az sem, akinek például lejárt okmány miatt kellene feltölteni az új igazolványt.
A Revolut Bank UAB, mint EU-s bank, köteles azonosítania az ügyfeleket a hatályos törvény miatt. Erre használható az új kártya formátumú személyi igazolvány, a jogosítvány és az útlevél is.
Reméljük, hogy a probléma mielőbb megoldódik és újra rendben működik majd az azonosítási folyamat.
Frissítés!
Másnap, 2023. szeptember 19-én már volt aki arról számolt be a csoportban, hogy a fennálló probléma nála megoldódott és továbblépett az alkalmazás, működött az igazolvány hitelesítés.