Azok, akik hagyományos tévécsatornákat néznek, feltűnhetett nekik a Revolut új reklámja, amely magyarul fut.
Banking and Beyond címmel indított a Revolut egy új marketingkampányt, amely 20 országban fut, ezek egyike Magyarország is.
A fintech vállalat a New York-i Anomalyval ügynökséggel közösen alkotta meg az integrált kampányt. Ez magába foglalja a kültéri megjelenéseket, a média- és audió tartalmakat egyaránt. A Revolut fogalmazása szerint „a pénzügyi optimistákhoz szól, akik hisznek egy olyan banki élményben, ahol minden lehetséges”.
A reklámot több magyar csatornán a tévékben is látni, valamint a YouTube-on is fut.
A Revolut dolgozik a magyarországi fióktelep nyitáson, amely többek között akár a magyar számlaszámot is elhozhatja a felhasználóknak. 2024-es adatok alapján a Revolut Bank UAB-nak több mint 1,5 millió ügyfele van Magyarországon.