Hengerel a Revolut a hazai piacon, óriási növekedést ért el az elmúlt egy évben.
Bár egy héttel ezelőtt még csak arról szólt a Revolut közleménye, hogy közel 1,5 millió felhasználója van a banknak Magyarországon, július 30-án már bejelentették, hogy átlépte a hazai ügyfélszám a mágikus 1,5 milliós tábort.
2023 őszén még nagyjából 1 millió lakossági ügyféllel rendelkezett a Revolut hazánkban, ehhez képes 53%-os növekedést értek el Magyarországon ami kifejezetten impozáns éves eredménynek számít. Emellett immáron 7 ezer vállalati (céges) ügyféllel is rendelkezik a bank a Revolut Business-en keresztül (ez egy év alatt 56%-os növekedésnek felel meg).

„Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 1,5 millió lakossági ügyfelünket és több ezer vállalati ügyfelünket támogatjuk Magyarországon. Ami azonban különösen boldoggá tesz, az, hogy látom, ahogyan lakossági és vállalati ügyfeleink a kártya elfogadásiszolgáltatásainkat használva tranzakciókat végeznek egymással. A Revolut Pay egyszerűbbé, gyorsabbá, kényelmesebbé teszi e tranzakciókat, ráadásul lehetséges cashback-el – ahogyan a Sziget Fesztiválra szóló jegyek esetében is biztosítjuk” – mondta Léder Tamás, a Revolut Magyarország országigazgatója.
Hasonló arányban növekedtek meg a tranzakciók száma is, a magyar felhasználók havonta közel 25 millió alkalommal fizetnek Revoluttal, ez 57%-os éves növekedésnek felel meg.
Együttműködés a Sziget Fesztivál szervezőivel
Az első hazai igazán nagy együttműködését kötötte meg a Revolut a Sziget Cultural Management Ltd-vel, amely a Sziget Fesztivált szervezi. A bank nem csak szponzora lett a rendezvénynek, hanem technológiai partnere is. Az előző Sziget Fesztiválon 2023-ban a látogatók 15%-a használta a Revolut kártyáját a vásárlásaik során. Az idei fesztiválra bevezették az egykattintásos Revolut Pay szolgáltatást az online fizetéshez, így már 15 ezer jegyet vásároltak meg.
A Revoluttal együttműködve kedvezményes Sziget Fesztivál jegyek és egyéb előnyök is elérhetővé váltak, erről itt írtam korábban.