Az Apple továbbra sem adott ki hivatalos tájékoztatást a Magyarországon észlelt hibáról. Megtette ezt azonban a Revolut.
Akár mínuszba is terhelheti az ügyfelek egyenlegét az Apple hibája, van akitől többszázezer forintot vontak már le. A Revolut azt kéri, az érintettek keressék az ügyfélszolgálatot, ahol segítenek nekik.
A Revolut hivatalos közleménye:
Az elmúlt 48 órában több magyar bank is indokolatlan kártyaterheléseket kapott egy külső szolgáltató, az Apple, technikai problémája miatt.
Egy korlátozott számú Revolut ügyfél is érintett volt ebben a rendellenességben, amelyet országos szinten azonosítottak az iparágban.
Szeretnénk tájékoztatni a médiát és az ügyfeleket arról, hogy helyi csapatunk tisztában van a helyzettel, és együttműködünk az összes érintett féllel annak érdekében, hogy visszatérítsük az érintett ügyfeleknek az összegeket, és késedelem nélkül rendezzük a vitatott tételeket.
Kérjük azon ügyfeleinket, akik az elmúlt 48 órában indokolatlan kártyaterheléseket észleltek az Apple App Store-ban, hogy lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálati munkatársainkkal a csevegésben, és kövessék az utasításaikat.
Köszönjük ügyfeleink türelmét és megértését.
Előzmények: